Thursday, January 29, 2009

Majun Anggun Bistari...

New packaging of MAB


MAAJUN ANGGUN BISTARI
(Plus Family Planning)


Produk amalan tradisi keluarga sejak 25 tahun untuk dikongsi kepada puan-puan khas untuk yang telah berkahwin mahupun wanita yang belum berkahwin.

Bagi mereka yang berhajat untuk merancang keluarga dengan cara tradisional, bolehlah mencuba dengan mengamalkan Maajun Anggun Bistari ini, di mana kejayaannya adalah 100% dengan syarat mengikut disiplin makan yang betul (terdapat aturan makan yg betul.)

Telah diamalkan sebagai tradisi keluarga sejak 25 tahun dahulu. Dahulu ianya hanya dijual dari rumah ke rumah sahaja. Tidak dijual di mana-mana kedia ubat atau farmasi.

Bagi yang kurang selesa dengan family planning dengan kaedah moden adalah dipelawa untuk mencuba kaedah tradisi ini dan setelah mendapat kejayaan & keyakinan bolehlah membuat perbandingan dengan kaedah moden.

Khasiat MAB mengikut keutamaan:

1. Family Planning / menjarak kehamilan
2. Merawat keputihan yang teruk.
3. Menjaga peranakan - menyempitkan faraj wanita.
4. Membuang darah kotor/toksin melalui period.
5. Menstabilkan hormon kewanitaan dlm badan.
6. Mencantikkan kulit.
7. Menormal & teraturkan period setiap bulan.
8. Melancarkan perjalanan darah.
9. Mencantikkan & menegangkan payudara.
10. Melawaskan pembuangan air besar - menjaga usus.
11. Menambah tenaga sepanjang hari.
12. Mengawal kolestrol dalam darah.
13. Menurun & mengawal berat badan.
14. Awet muda sokmo.

Lain-lain Khasiat MAB:
Selain digunakan sebagai pil perancang.....MAB juga boleh dijadikan sebagai ikhtiar untuk pelbagai kegunaan lain spt:

1) MELAMBATKAN MENOPOUS /MENGEMBALIKAN PERIOD(HORMON) BG YANG TELAH MENOPOUS.
Dengan mengamalkan MAB, anda tidak akan menopous di usia yang terlalu awal iaitu sekitar 40-an. Biasanya hormon kewanitaan dikeluarkan oleh otak kita dengan aktif pada usia remaja hinggalah usia sekitar 30-an. Disebabkan faktor usia, masa dan tekanan hidup otak kita akan menjadi kurang berkeupayaan merembeskan hormon tersebut. Jika masalah ini tidak diatasi dgn baik kita akan menjadi cepat tua dan akhirnya mempercepatkan menopous. Keadaan ini akan menimbulkan kesan tidak baik spt cepat letih, marah, runsing dan seterusnya pada hubungan suami isteri. Insyaallah dgn mengamalkan MAB, kesan tersebut dapat diatasi dgn baik.

2) MAB SBG IKHITIAR MENDAPATKAN ZURIAT:
Biasanya wanita yg mengalami masalah period tidak stabil / senggugut berkemungkinan sukar utk mengandung. Masalah yang mungkin dialami adalah spt terdapatnya 'blocking' atau salur tersumbat pada peranakan seterusnya menjejaskan kesuburan atau menghalang proses persenyawaan berlaku. Dengan mengamalkan MAB ianya akn bertindakbalas dgn mengeluarkan sisa darah yg tersumbat (berwarna hitam/coklat pekat) seterusnya menyuburkan kembali hormon wanita dan memperbaiki saluran darah agar proses persenyawaan dapat kembali aktif dan lebih cepat. Insyaallah MAB dpt membantu proses kehamilan ini.

3) SESUAI UTK WANITA BERUMUR/WARGA EMAS:
MAB dapat membantu melancarkan darah, membuang angin dalam badan, sakit2 sendi dan letih. Ada sesetengahnya juga dapat mengembalikan semula period dgn cara membuang sisa2 period lama yang tertinggal dan menyihatkan kembali rahim wanita.

KANDUNGAN MAB:

1. Herba (kacip fatimah)
2. Rempah ratus.
3. Habatus sauda / jintan hitam.
4. Serapat.
5. Senduduk.
6. Inai.
7. Madu.

21 biji untuk sebulan
KOS POS :
Semenanjung Malaysia : RM 6.00
Sabah/Sarawak/S. Labuan : RM9.00




BERMINAT???

HUBUNGI SAYA DI TALIAN : 019-3563292 / 03-8926 4894

ATAU YM : syuhada03@yahoo.com

UNTUK NASIHAT DAN SEBARANG PERTANYAAN.....

WASALAM.

3 comments:

  1. Salam kak,

    Saya berminat nak cuba produk ni,di mana saya boleh dapatkannya? Adakah produk ini dijual di kedai-kedai jamu ataupun saya kena membelinya secara online?
    Adakah maajun ini boleh dimakan semasa menyusukan bayi?

    Wassalam,
    Marlena

    ReplyDelete
  2. wslm myra psl nk dptkn tu akak dah jwb ye di blog.. mmg myra kena beli dr dealer shj..bkn pe..senang nnt consult cust makan kalu ada apa2 prob. hmmm majun boleh dimakan semasa menyusukan..lagi elok sbb dia boleh bantu bykkn susu lagi..

    ReplyDelete
  3. asalam,
    my wife has overgone 5 normal deliveries she don't like to use any kind of conceptives pills nor condoms neither she wants new pragnancy as per her health.
    kindly suggest any majaun that can help her & from where she can get it?

    ReplyDelete